M-am oprit putin din alergat

Nu, nu alerg in parc pentru un corp si o minte sanatoasa. Mi-as dori, insa niste mici probleme cu spatele ma impiedica. E ok. 

Am avut totusi o revelatie, in ziua 3 de concediu. De fapt am avut mai multe, insa ma opresc la una singura pentru ca mi s-a parut cea mai puternica. 

Fiind un concept destul de necunoscut si foarte rar in cazul meu, concediul m-a pus pana acum in anumite situatii din care am tras oarece concluzii. 

M-am trezit ieri asteptand la coada la banca timp de 2 ore. Si a fost ok. Am asteptat cu rabdare. M-am trezit coborand din metrou si asezandu-ma pe o banca, asteptand tot puhoiul de oameni sa urce scarile. M-am ridicat calm dupa 5 minute si am urcat in tihna scarile. Si m-am trezit vorbind la telefon cu o prietena care ma intreba:cand poti sa ne vedem? Si eu am raspuns: Oricand. Cand vrei tu. 

Si toate astea pentru ca deodata, totul s-a linistit iar eu m-am oprit din alergat. Nu aveam program si nici deadline-uri stramte, nu mai fugeam nicaieri si nici nu ma deranja faptul ca unii oameni se misca extrem de incet.  Nu ma mai grabeam nicaieri. 

Ca sa pun in context, cred ca sunt ani de zile de cand n-am mai raspuns cu “oricand”. Intotdeauna e ceva, niciodata pana acum nu a fost “oricand”. Acest cuvant nu exista pe agenda mea. 

Asa ca am respirat linistita. Nu am planuri de vacanta exotica pentru concediul asta, insa pana acum, treaba merge bine. M-am pus un pic pe pauza si este neobisnuit de bine.

Ma astept sa mai fiu surprinsa si nu am nici o asteptare. Bring it on! 

Leave a Reply

