Perfection!

Pair_of_wedding_ringsSambata trecuta am fost domnisoara de onoare. La nunta pe care se pare ca o asteptam de mult timp si care nu credeam ca o sa se intample prea curand. Dar s-a intamplat. Si cred ca nici nu am avut timp sa devin nerabdatoare. O nunta atat de simpla si frumoasa….incat a iesit fix asa cum trebuia. Si lucrurile nu au decurs asa cum trebuia, cum “se cere”, ci asa cum au vrut ei. Nu s-a plecat de la mireasa de acasa, nu au venit nasii cu alai sa gateasca mireasa, nu au cantat lautari, nu s-a aruncat cu bani, nu s-a claxonat, nu au dat cu piciorul in galeata la biserica pentru noroc, nu s-a furat mireasa si nu a fost petrecere pana dimineata. Insa a fost o nunta cu oameni dragi, apropiati, cu doi miri frumosi si fericiti, gatiti deosebit, pe stilul lor, emotionati pe alocuri. Si a fost o petrecere care a tinut atat cat lumea sa se simta bine si cat sa nu plece osteniti. Si au fost flori frumoase, fețe vesele, oameni entuziasmati, companie deosebita, tort delicios, sampanie, poze multe si emotii diverse.

Si am plans la starea civila. De fericire, de cat de frumoasa era mireasa, de cat de frumos aratau impreuna, pentru actul in sine. Am mancat un fursec, am baut o gura de sampanie si mi-a trecut. Nu vroiam sa fie vorba despre emotiile mele. Credeam ca o sa plang la biserica mai mult, insa ma concentram prea tare sa tin lumanarea si sa stau intr-un loc pe tocuri.

Mireasa a fost sora mea si pentru mine…a fost cea mai frumoasa mireasa din lume. Love ya’, sis!

Leave a Reply

