Twilight zone

-If things don't go right, go leftMa intreba un prieten acum ceva vreme care este forta care ne impinge sa luam o decizie. Adica..asa cum imi dadea el exemplu..”esti rupt de oboseala…stai pe scaun, stii ca trebuie sa speli vasele, pentru ca nu-i ok sa le lasi acolo pana maine….atunci ce te impinge sa te ridici intr-un anumit moment..sa le speli si sa mergi la somn?”. Am inceput o intreaga discutie in care ne-am etalat parerile, insa nu am ajuns chiar la un consens. Moralitate? Vina? Nevoie? Eu vin acum, pe marginea  acestei discutii, si intreb…Ce te determina sa iesi din zona de confort? Sau de ce trigger ai nevoie ca tu sa iesi din zona de confort? Si aici e greu…pentru ca se zice ca lucrurile cele mai frumoase se intampla in afara zonei tale de confort, dar in aceelasi timp…optezi sa-ti faci viata…nu tocmai confortabila, nu? Si pentru ca trec printr-un astfel de proces in aceasta perioada, va zic ca multe din metodele noastre proprii de auto-motivare sau mecanisme de luare ale deciziilor nu functioneaza in acest caz. E cazul in care listele de pro si contra sunt echilibrate si deci, nefolositoare, cand nu vezi finalitatea unei decizii si nu poti garanta succesul. Atunci, cum iei decizia de iesire din zona de confort? Dupa parerea mea, mergi la risc cu mult optimism! Eu am facut-o deja…iar singurele mele premise sunt puterea mea de a face lucrurile sa mearga si gandirea pozitiva. N-am nici o idee cum vor iesi lucrurile…insa, momentan, am luat o decizie si ma bucur de ea! Fingers crossed! Over and out!

Leave a Reply

